Després de quinze anys del seu plantejament i sis de l'inici de les obres, només hi ha vuit quilòmetres en funcionament d'un total de noranta. A més, fins a tres trams ja iniciats es troben empantanegats i en condicions ínfimes de seguretat alhora de circular-hi, la qual cosa s'agreuja a la nit com hem comprovat tots els usuaris que fem sovint via cap a Girona.
La resposta del titular de Foment ha estat plena de bones paraules i intencions; "Mire, señoría. El desdoblamiento de la N-II en Girona es una actuación prioritaria para el Gobierno de España";
"Soy consciente de las dificultades que han surgido durante su ejecución y estamos adoptando las medidas necesarias para superarlas"; "Además, y ante las dificultades financieras de la empresa contratista, que usted debe conocer, vamos a rescindir de manera inmediata el contrato de las obras del tramo Sils-Caldas de Malavella, con el fin de que este mismo año pueda licitarse nuevamente y, por tanto, podamos reanudar las obras en el plazo más breve de tiempo posible".
Tota una lliçó magistral del com quedar bé sense mullar-se. El pitjor és que l'anunciada retallada de la despesa pública per part de l'Estat demori en el temps una infraestructura que és fonamental per millorar la connectivitat de tot l'eix mediterrani, i que és també necessària per tal que els malgratencs i malgratenques arribem a Girona en condicions normals de seguretat i en un temps raonable pels 50 quilòmetres que ens en separen.
Ramir Roger i Artigas
1 comentari:
Per entendre l'autèntica dimensió d'en Pepiño cal visionar aquest link.
http://telamamaria.blogspot.com/2010/02/en-les-darreres-elecciones-generales.html
l'única solució, la secessió!
Publica un comentari a l'entrada